HIFK:n mediatiimi palkittiin Seinäjoella
HIFK ja SJK kisailivat myytyjen kausikorttien määrässä ennen kauden alkua. HIFK:n mediatiimi haastoi SJK:n vastaavan pienimuotoiseen kisaan viime joulukuussa: tavoitteena oli myydä enemmän kausikortteja kuin toinen seura.
Kilpailun panokseksi määriteltiin limut ja makkarat. Ennen kauden alkua HIFK oli myynyt 1600 kausikorttia, jonka myötä HIFK voitti mediatiimien välisen kamppailun. Palkinnot jaettiin Seinäjoella 14.5., kun SJK ja HIFK kohtasivat Seinäjoella.
– Ensi vuonna uusiksi. Hävisimme niukasti, mutta ansaitusti. Vaikka SJK teki oman kausikorttiennätyksensä niin HIFK laittoi vieläkin paremmaksi. Hatunnoston arvoinen suoritus, SJK:n mediavastaava Lari Paski onnittelee.
HIFK:n mediatiimin voiton mahdollistivat kaikki ne yli 1 600 kannattajaa, jotka hankkivat kausikortin täksi kaudeksi ennen kauden alkua.
– Tämä tuntuu ehkä jopa paremmalta kuin HIFK:n nousu Veikkausliigaan. Ainakin siinä mielessä, että tämän skaban voittamisessa myös mediatiimi oli vahvasti mukana. Isoin kiitos kuuluu tietysti seuran upeille ja sitoutuneille kannattajille, joiden ansiosta HIFK teki jälleen uuden kausikorttien myyntiennätyksensä. Se, että HIFK:lla on Suomen parhaat kannattajat, helpottaa huomattavasti työtämme ja motivoi meitä tekemään tätä hommaa niin täysillä, kuin resursseillamme vain pystyy, HIFK:n mediavastaava Toni Saukkola kiittelee.
– Meillä on hyvä ja tiivis porukka tekemässä tätä hommaa. Urheilutoimenjohtaja Henri Määttä on kasannut meille osaavan mediaryhmän, jossa jokaisella on omat vahvuudet. Sosiaalisen median moniosaaja Jere Nevalainen ja lipunmyynnistä vastaava graafikkomme Edward Hultin tekevät hienoa työtä seuran eteen päivästä toiseen, Saukkola sanoo.
HIFK-IFK Mariehamn Sonera-stadionilla perjantaina 20.5. kello 18.30 ja KuPS-SJK Savon Sanomat Areenalla lauantaina 21.5. kello 16. Ottelut esitetään suorana lähetyksenä IS Extrassa ja Ruutu+:ssa.