Grönvitt-luotsi Roberth Björknesjö manasi hukattua paikkaa – "Olisi voinut olla toisenlainen peli"
IFK Mariehamnin tahmea kausi sai jatkoa tiistaina HJK:lle kärsityn 0-4-kotitappion myötä.
IFK:n päävalmentaja Roberth Björknesjö näki eväitä olleen toisenlaiseenkin tulokseen ja pelinkuvaan. Kotijoukkueella oli myös erinomainen paikka siirtyä ottelussa johtoon reilun vartin pelin jälkeen.
- Minusta meillä oli hyvä alku ottelulle. Kun meillä on avoin maalipaikka, emmekä tee siitä maalia, tulee tietysti vaikeaa, Björknesjö viittasi Anttoni Huttusen avopaikasta maalin yli karanneeseen laukaukseen.
- Meidän olisi pitänyt tehdä siitä maali ja silloin ottelu olisi voinut olla ihan toisenlainen.
Tauolla tilanne oli vielä 0-1, mutta toinen 45-minuuttinen jätti Björknesjön mukaan paljon toivomisen varaa.
- Toisella jaksolla meillä katosi koko peruskonsepti pelaamisesta. Hävisimme paljon helppoja palloja ja HJK pääsi rikkomaan meidät palasiksi vastahyökkäyksillä