Nousu takaa lämmitti SJK-luotsi Jarkko Wissiä - "Ei kyllä luovuteta missään vaiheessa"
SJK kohtasi lauantaina aurinkoisessa päiväpelissä Ilveksen Tampereella Tammelassa. Tasainen Veikkausliigaottelu oli ensimmäisen puoliajan jälkeen maaliton, mutta toisella jaksolla nähtiin peräti neljä maalia.
Ilves pääsi toisen jakson alussa pikavauhtia kahden maalin johtoon Jardell Kangan upotettua pallon verkkoon kahdesti rangaistuspotkusta. SJK aloitti kuitenkin takaa-ajon ja Samuel Chukwundin kavennuksen jälkeen Kasper Paananen pääsi lopussa vielä tasoittamaan numeroiksi 2-2.
SJK:n päävalmentaja Jarkko Wiss näki loppulukemat kaikkineen varsin ansaittuina.
- Hyvin tarkkaa ja tasaväkistä peliä ja se aaltoili päästä päähän. Ilveksellä oli yksi pelaaja, joka omalla osaamisellaan pystyi aiheuttamaan uhkaa selkeesti. Muuten hyvin tasaväkinen tiukka peli. Sitten tuli pelissä virheitä, joiden jälkeen oli pakko muuttaa systeemiä suoraviivaisemmaksi ja jahdata tasoitusta. Onneksi oltiin tehokkaita ottelun lopussa.
Erityisesti Wissiä lämmitti joukkueen vastaus kahteen nopeaan takaiskuosumaan.
- Hieno osoitus siitä, että meitä potkitaan vähän päähän monissa asioissa ja vastustaja on tehnyt virheiden takia paljon maaleja, mutta me ei kyllä luovuteta missään vaiheessa, Wiss kehaisi omiaan.