"Tulokseen pettynyt, esitykseen en" - Gnistanin Jussi Leppälahti antoi kehut joukkueelleen

Gnistan ja VPS pelasivat tiukan kamppailun lauantaina. (Kuva: Juhani Järvenpää)

"Tulokseen pettynyt, esitykseen en" - Gnistanin Jussi Leppälahti antoi kehut joukkueelleen

28.6.2026

Tiukka taistelu lauantaina Markku.fi Areenalla päättyi 1-1-pistejakoon IF Gnistanin ja VPS:n kesken.

Gnistanin päävalmentaja Jussi Leppälahti oli esitykseen tyytyväinen ja näki eväät olleen yhden pisteen sijasta kolmeenkin lopun painostuksen myötä.

– Paljon oli yritystä tehdä maali ja oltaisiin ansaittu voittomaali. Meillä oli tuplamäärä yrityksiä sieltä, mistä niitä pitää saada, mutta ei vaan mennyt tänään sisään. Sellaista se jalkapallo on, Leppälahti sanaili.

Leppälahti painotti sitä, että joukkue teki kaikkensa kentällä ja enempää ei olisi voinut pelaajilta pyytää.

– Tulokseen sillä tavalla pettynyt, mutta ei esitykseen missään nimessä, kundit laittoivat kaiken likoon.

- Meillä oli matkustukset Pietarsaareen ja kundit laittoivat tollaisen esityksen pystyyn, niin on pakko olla tyytyväinen, Leppälahti antoi tunnustusta omilleen.

Linkki kopioitu