SJK haki ison pisteen Turusta - "Tulokseen osittain, esitykseen tosi tyytyväinen"
SJK haki arvokkaan pisteen tiistaina sarjakärki FC Interin vieraana.
SJK johti ottelua vielä tauolla, mutta Inter puristi tasoihin toisen jakson alussa ja pisteet jaettiin maalein 1-1.
Menetetty johto jäi harmittamaan SJK:n päävalmentaja Jarkko Wissiä, mutta hän löysi peliesityksestä paljon hyviä asioita.
- Tulokseen osittain tyytyväinen ja peliesitykseen tosi tyytyväinen. Ensimmäisellä jaksolla pelattiin ehkä kauden parasta peliä. Vastattiin hyvin Interin pelaajien taitoon ja pelaajat osoittavat kokoajan, että he ovat sitoutuneita ja tekevät parhaansa, Wiss kehaisi.
Wiss myönsi, että tappiokaan ei lopulta ollut kovin kaukana, joten sikäli pistekin maistui.
- Lopussa vähän jännitti, kun tehtiin muutama tyhmä rike puolustuspäässä ja Inter oli aiemmin tehnyt jo hienon maalin erikoistilanteesta,
- Kaiken kaikkiaan hyvä esitys meiltä ja saadaan piste mukaan. Se ei täysin tyydytä, mutta ainakin saatiin jotain kotiin viemisiksi, Wiss sanoi.