VPS miettii liikkeitä siirtoikkunassa – Olavi Keturi suuntaamassa lainalle?
Ensi viikon tiistaina aukeava siirtoikkuna on tärkeä asia myös VPS:lle.
VPS:aan on yhdistetty huhuissa useampaakin uutta pelaajaa. Urheilupäällikkö Tommi Pikkarainen ei Vasabladetin haastattelussa kuitenkaan tässä vaiheessa kommentoi nimiä sen enempää.
Hyökkääjä Olavi Keturin mahdollisen siirtymisen lainalle Pikkarainen kuitenkin vahvistaa.
- Meillä on parit keskustelut käynnissä, mutta nyt kun otteluohjelma on niin tiivis, olemme rauhoittaneet tilannetta. Ensi viikolla kukaan ei liiku minnekään, sen jälkeen mietimme asiaa lisää, Pikkarainen sanoo lehdelle.
Pikkaraisen mukaan Keturin – tai kenenkään muunkaan – siirtyminen lainalle ei juuri tällä hetkellä ole ajankohtaista käytännön syistä.
- Kun siirtoikkuna aukeaa, se voi tuoda lisää mahdollisuuksia, jos uusia pelaajia tulee sisään. Tällä hetkellä meillä ei ole erityisen paljon pelaajia, välillä emme saa edes 20 pelaajaa listalle.
- Olemme tällä kaudella menneet selvästi pienemmällä ryhmällä kuin viime vuonna. Meillä taitaa olla kuusi sopimuspelaajaa vähemmän, Pikkarainen muistuttaa.