Pistekin maistui VPS-vahti Mamadou Jallohille - "Onnistuimme lopulta ihan okei"
VPS:n vierailu lauantaina Markku.fi Areenalla toi viemisiksi yhden pisteen IF Gnistanin kanssa pelatun 1-1-tasapelin myötä.
VPS maalilla hyviä otteita esittänyt Mamadou Jalloh kuvaili ottelua odotetun kaltaiseksi:
– Haastava kamppailu pisteistä. Tiesimme, että IF Gnistan tulee olemaan hankala vastus. Tiesimme myös, että ottelun kuvasta tulisi tällainen: paljon kakkospalloja ja kaksinkamppailuita, Jalloh kertasi.
Aivan parasta Vepsua ei lauantaina Jallohin mukaan nähty, mutta kovan taistelun kautta saatu tasapelipiste maistui kuitenkin.
- Mielestäni onnistuimme lopulta ihan okei. En ole ihan tyytyväinen pallolliseen peliimme, mutta saimme yhden pisteen mukaan ja otamme sen.
- IF Gnistan on vahva joukkue, ja heillä on paljon isoja, fyysisiä pelaajia. Nähtiinkin fyysinen peli niin kuin aina Gnistania vastaan, Jalloh tiivisti.