"Otetaan piste ja jatketaan" - Gnistan-luotsi Jussi Leppälahti tyytyväinen puolustuspeliin
24.6.2026
IF Gnistan vieraili tiistaina Pietarsaaressa FF Jaron kotistadionilla. Tasainen kamppailu nähtiin, jossa molemmat joukkueet puolustivat sitkeästi. Loppulukemat olivat 1-1 ja pisteet jaettiin.
Molemmilla oli ottelussa omat vahvat jaksonsa ja lopulta pistejako koko lailla oikeutettu lopputulos.
Gnistanin pPäävalmentaja Jussi Leppälahti oli ylpeä joukkueen peli-ilmeeseen.
– Kundit tekivät hyvin puolustussuuntaan hommia, pystyttiin kontrolloimaan Jaroa aika hyvin. Vähän ehkä hyökkäyspäässä oltaisi kaivattu parempia viimeisiä ratkaisuita, niin voitto olisi ollut mahdollinen.
– Mutta otetaan piste ja jatketaan hommien tekemistä, Leppälahti summasi.
Lähde:
IF Gnistanin verkkosivut